Kfiatki

Różne dziwne, przeważnie śmieszne zdarzenia, które przytrafiły się nam w czasie gry (nie tylko wspólnej) bądź rozmowy, które odbyły się niedługo po. Kolekcja jest rozsiana po różnych plikach i archiwach, więc co jakiś czas będziemy dorzucać tu nowe rzeczy. Znajdziecie tu też kilka tekstów niezwiązanych bezpośrednio z grami, ale uznaliśmy, że warto je tu zamieścić.
Mamy świadomość, że niektóre z tekstów mogą być niezrozumiałe dla osób, które nie miały styczności z daną gra.

W czasie rozmowy ze znajomą, odnośnie Pokoju Gier:
Hid: Jak Ci się podoba nasze najnowsze dziecko?
Rid: Powinienem o czymś wiedzieć?
Hid: To akurat powinieneś... W końcu nasze wspólne dziecko!


7 days to die:
Et grała z Ridem, Hid dołączył po raz pierwszy.
Hid: 7 days to die = ring?
Et: Tak, w ciągu 7 dni musisz znaleźć kasetę z Sadako..

Rid: Idę na wyprawę, w tym czasie możecie sobie crafting poćwiczyć
Et: Próbuję zrobić toporek, odkąd jesteśmy na tym serwerze...

Rid po zgonie: Miałem tyle aloesu, że teraz wszystkie zombi będą miały taką delikatną skórę

Hid: Słyszę konia...
Et: To Rid sie śmieje!

Et: Da się stworzyć meble, z których potem da sie wyjmować rzeczy, których się nie włożyło do środka...
Rid: Mój plan na apokalipsę - zamknąć się w Ikei!

Rid: Ale ja nie zginąłem!
Hid:  Zginąłeś
Rid: Nieprawda. Zrespawnowałem się, zanim zginąłem!


Battlefield:
Rid: A w ogóle w Battlefieldzie są helikoptery. Ja zazwyczaj gram klasą z bazooką. Wycelowałem idealnie w helikopter wroga, ale rakieta wleciała przez otwarte drzwi i wyleciała drugimi otwartymi drzwiami

Rid:
<Zalogował sie do Battlefielda 2>
<1 sek pózniej>
YOUR TEAM LOST

Rid: Jestem coraz lepszy w Battlefielda
Et: Mordujesz coraz więcej osób? Great
Rid: Właśnie przestrzeliłem jeden barak przez okna z bazooki i trafiłem kolesia po drugiej stronie
Et: W oko?
Rid: Pewnie tak. Mógł nie podglądać
  
Et: Ej! Inżynierem jestem od ponad roku i jeszcze nic nie zniszczyłam!
Rid: W sumie engineer to klasa w Battlefieldzie. Wybuchający czołg, pamiętasz?
Et: Yhm
Rid: Trust me <biegnie z bazooka>

Rid: Dobrze mi idzie. Pierwszy w tabeli jestem!
Et: We friendly fire? A nie czekaj, to bym była ja...
  
Rid: Biją mnie w Battlefieldzie ;<. Powiedz im coś!
Et: [mówi im coś]
Rid: Ha, wygraliśmy!


The last of us:
Et: Mówisz, że przegrywasz... To jak się ma Twój klan?
Rid:  W sumie mi nie przeszkadza to, że giną. Achieva już mam.

Rid: W tlou klan mi spadł z 90 ludzi do 30
Et:  Oj, mocno ;/. To przez tych nowych! Znalazłeś jakichś survivorów i Ci ubili resztę
Rid:  Lol, raczej przez to ze przez 3 gry utłukłem w sumie 6 przeciwników
Et:  Bo pewnie Ci amunicje na ślepaki podmienili, sprytne bestie!
Rid:  Co do ślepaka to sie zgodzę, ale chyba nie o amunicję chodziło ...


Trine:
Et: "Ej, chyba jest achievement za 25 deadów na jednym poziomie... Zbliżamy się..."


World of Warcraft:
Rid: Zul'aman tbc ma czaaas
Eternal: Yhm, Time before execution, czy coś w tym stylu
Rid: Nie udało nam sie raz ostatniego uratować o 10-20 sek
Eternal: Płacz?
Rid: A raid leader : O... zapomnialem windfury na bronie dać
Eternal: Przeżył?
Rid: Yhm

Wspomnienia z prywatnych serwerów:
Eternal: Heh do teraz pamiętam warka z jednego serwera o nicku Jakiskoles. Na ts-ie mieli straszny problem:
- Kto tankuje?
- Jakiś koleś
Chcieli nawet zrzutkę robić na zmianę nicku, ale sie przyzwyczaili
Swoją drogą pozdrawiam Jakiegoskolesia, jeżeli to czyta ;)


Rozmowy dotyczące sesji RPG, głownie Pograniczowych:
MG: Chyba niedługo będę musiała odpisać...
Gracz: Nu, ja się rozkładam.
MG: Niedługo wszyscy będzie się rozkładać...

MG: [rzuca kośćmi] 2,2,4... Wychodzi na to, że rzucam kośćmi moich graczy.

Gracz: "Otworzyłeś oczy i ujrzałeś nad sobą kapłana, będącego źródłem delikatnych wstrząsów"
MG: A mówiłeś, że nie masz skojarzeń
Gracz: Bo nie miałem, aż do teraz
MG: Kapłan wita Cie czule w rozdziale 2

Gracz1: Hm, w sumie ślepiec to fajna postać. Dużo macania.
Gracz2: I nikt nie powinien mieć nic przeciwko temu.
Gracz1: Dokładnie <potyka sie i przypadkowo maca kogoś> UPS PRZEPRASZAM, NIE WIDZIAŁEM
Gracz2: Albo dostaniesz w twarz i dopiero wtedy ktoś zobaczy...
Gracz1: Gram kapłanem! Mogę się healnąć

Ciąg dalszy nastąpi.

1 komentarz: